۞جوانان دارالولایه سیستان۞

ولایة علی بن ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی

درباره ما


این وبلاگ فقط بخاطربرجاماندن نام دارالولایه سیستان درذهن شماعزیزان است.سیستان راازاین روی دارالولایه نام گذاری کرده اندکه درزمان معاویه لعنت الله دستور دادتامولایمان امام علی (ع)برروی منابرسبع لعن کنندولی مردومانی عاشق اهلبیت (ع) ازخطه سیستان این ننگ بزرگ راقبول نکردنندکه داستان درازدارد

نویسندگان

موضوعات مطالب

پیوندهای روزانه

لینک های ویژه

دیگر امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 367
بازدید کل : 616648
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید

لینک دوستان وبگاه


 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوانان دارالولایه سیستان و آدرس h.alamdar.z.LXB.ir لینک نمایید..یاعلی





آرشیو مطالب

برچسب‌ها

طراح قالب

ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت
یا صاحب الزمان (عج) السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج) یا مهدی ادرکنی ...

پیامبراکرم(ص):حیا دوگونه است:حیاء عقل و حیاء حماقت، حیاء عقل، علم است و حیاء حماقت،نادانى است.

آقا مهراب کوچولو و دوستاش برای همراهی تیم ملی فوتبال رفتن برزیل و این مسئولیت خطیر و سخت رو به جان و دل خریدند و حسابی مشغول روحیه دادن به بروبچ تیم ملی هستند.

حالا یه عده بیکار تو ایران نشستند گیر دادند که چرا مهراب کوچولو با سبیل های فرمون دوچرخه ایش به همراه دوستاش با پول بیت الحال رفتن صفا سیتی و اونجا با شلوارک عکس انداختند و با شلوارک تو برزیل می چرخند.

پوشیدن شلوارک بازیگران در برزیل

مهراب کوچولوی ما ناراحت شده و گفته ما با پول بیت الحال نرفتیم و یه شرکت اسپانسر ما بوده. خب راست میگه بچم. این اسپانسره همون شرکت مسافرتی هست که خیلی خیلی اتفاقی و بدون هیچ دلیل خاصی، فدراسیون فوتبال حق فروش بلیت‌های جام‌ جهانی رو خیلی اتفاقی به اون داده ها. احتمالا هم این شرکته پول اضافی داشته خواسته یه جوری بریزه دور به ماچه.

پسر کوچولوی ما وقتی دیده همه بهش گفتن کوچولو چرا با شلوارک رفتی تو خیابون یاد بچگیاش افتاده و گفته من تو حموم اینجوریم و لب دریا اونجوری. الهی عمو فدات بشه شوپولی، توکه اونجاها اینجوری هستی خب تو خیابون هم همینجوری باش و یهو تی شرتت رو هم در بیار دیگه. یا اگه رفتی مهمونی یا با شلوارک برو یا اصلاً همون رو هم نپوش بعد به میزبان بگو من تو حموم هم همینجوری میرم. والا.

آقا کوچولو که خیلی ناراحت بوده گفته که من نماینده ایران در برزیل نیستم و بار مسئولیتی روی دوشم نیست و توقعی از من نداشته باشین. خب راست میگه دیگه. نمیدونم کیا هی تو گوش ما داد میزدند یه گروه از سفیران فرهنگی کشور به زودی راهی برزیل می شوند برای حمایت از تیم ملی. باور کن منظورشون مهراب کوچولو و دوستان نبوده ها احتمالا منظورشون پسر مدیر شبکه یک بوده.

پوشیدن شلوارک بازیگران در برزیل

 اما از حق نگذریم همونطور که مهراب جون گفته نباید از مهراب کوچولو و دوستان شلوارک پوششون توقعی داشته باشیم. اصلاً توقع از کسایی که به مردم کشورشون اهمیت نمیدن و اونارو تحقیر میکنند و خودشون رو بالاتر از بقیه میبینن توقع زیادیه. والا ما باید خیلی پررو باشیم که مهراب کوچولو و دوستاش توقع داشته باشیم.

ما باید از رسانه ملی توقع داشته باشیم که برنامه های نود قسمتی رو به دست افرادی میده که اصلاً مردم کشورشون براشون مهم نیستند و با این تفکرات ضد فرهنگی در پی ساخت برنامه هایی فرهنگی برای مردم ما هستند مثل ساختمان پزشکان.

ما باید از اون جوون های مسلمان انگلیسی توقع داشته باشیم که از یک کشور کفر پاشدن اومدن به یک کفرستان دیگه تا در کنار تماشای فوتبال به فکر فرهنگ سازی و تبلیغ اسلام باشند نه از اونایی که از یک کشور مسلمان رفتند به یک بلاد کفر و در پی عشق و حال و خوشگذرونی خودشون هستند به اسم سفیران فرهنگی.

پوشیدن شلوارک بازیگران در برزیل

ما باید از خودمان توقع داشته باشیم که چرا عاشق سینه چاک برنامه های افرادی هستیم که دغدغه های مارا به تمسخر می گیرند و خودشان را از ما بالاتر می دانند. افراد به اصطلاح هنرمندی که دچار غرور و خود برتربینی هستند و در برابر کوچکترین واکنش‌ها به رفتارهای آن ها، مردم را آماج توهین‌ها و تحقیرهای خودشان قرا می دهند.

پ,ن : مشکل اینجاست که شاید آقای قاسم خانی تو خانواده ای بزرگ شده که شرم و حیا براشون معنای نداشته. چراکه ماها جلوی پدر و مادرمون پاهامون رو دراز نمی کنیم و یا با شلوارک و زیرپیراهن نمی شیم تا شرم و حیا رو حفظ کنیم. چون معتقدیم اگر همین شرم و حیای کوچیک از خانه ها حذف بشه زمینه ساز پاک شدن شرم و حیاهای بزرگتی در جامعه میشه. درک نکردن حیا توسط آقای قاسم خانی را می تونیم در سریال ساختمان پزشکان ببینیم که در اون زندگی خصوصی دو زوج جوان بارها توسط برادر شوهر مورد بی حرمتی قرار می گرفت. پس آقای قاسم خانی ما باید هم از شما توقعی نداشته باشیم...

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در شنبه 31 خرداد 1393 |

تمام این فعالیت‌ها به دقت بررسی می‌شوند و نقاط ضعف و قوت افراد و گروه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و سرپرست هر گروه به طور مدام آموزش می‌بیند. دوره‌های آموزش مختلف از مبتدی تا پیشرفته و فوق پیشرفته برای این کار در نظر گرفته شده است.

در حرکتی جدید از این گروه و با توجه به ظرفیت مناسب جام جهانی، تعدادی از داوطلبان "ماموریت دعوت" در برزیل جمع شده‌اند و اسلام را به تماشاچیانی که برای حمایت از تیم ملی کشورشان به برزیل آمده‌اند معرفی می‌کنند.

 

 

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در شنبه 31 خرداد 1393 |

یک شرکت اروپایی با استفاده از یک مانکن نیمه عریان لبنانی که پرچم ایران را در دست دارد اقدام به تبلیغ محصول خود کرده که این تبلیغات برای مسابقات جام جهانی در برزیل تهیه شده است.

همچنین یک شرکت دیگر ساپورت هایی با طرح پرچم کشور ایران تهیه کرده که باز هم این تبلیغ برای جام جهانی برزیل تهیه شده است.

آنچه که مهم است این تبلیغات بدون اجازه از مسئولین کشور طراحی شده و نوعی بی‌احترامی به نام مبارک الله در میان پرچم است. در این تبلیغات به پرچم  ایران و همچنین نام مقدس خداوند توهین شده است.

توهین بی سابقه به پرچم جمهوری اسلامی/ پرچم ایران در دست مانکن نیمه‌عریان  و روی ساپورت+عکس

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در شنبه 31 خرداد 1393 |

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون که این روزها به عنوان مهمان و برای دیدن بازی‌های جام جهانی و «انرژی‌ دادن» به تیم ملی فوتبال ایران در برزیل هستند، بازی ایران و نیجریه را از روی سکوهای ورزشگاه تماشا کردند.

بازیگرانی که این روز‌ها به عنوان مهمان و تحت عنوان «هنرمندان حامی تیم ملی» به برزیل سفر کرده‌اند، عکس‌هایی از خود در خیابان‌های سائوپولو، شهر کوریتیبا (محل بازی تیم ملی با نیجریه)، داخل استادیوم شهر کوریتیبا، قبل و بعد از بازی نخست تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی و... منتشر کردند.

این بازیگران ابتدا قرار بود توسط یک اسپانسر بخش خصوصی به برزیل سفر کنند که آن اسپانسر در نهایت از انجام این کار منصرف شد.

پس از آن، موسسه «تعطیلات رویایی» که فروش بلیت‌ بازی‌های تیم ملی از سوی فدراسیون به آن‌ها سپرده شده بود، هزینه‌ی سفر 18-19 هنرمند به برزیل را برعهده گرفته است.

گفته می‌شود، این بازیگران قرار است یک مجموعه مستند برای شبکه نمایش خانگی آماده کنند که محمدحسین لطیفی کارگردان آن و سیدجواد هاشمی، تهیه‌کننده‌اش است.

البته صحبت از ساخت این مستند برای زمانی بود که اسپانسر نخست هنوز از کار انصراف نداده بود. اکنون با توجه به اینکه یک موسسه تورهای مسافرتی هزینه سفر هنرمندان را برعهده گرفته است، معلوم نیست که آیا اساسا قرار است فیلمی ساخته شود یا این بازیگران تنها به عنوان مهمان فدراسیون فوتبال به برزیل سفر کرده‌اند.

نکته جالب توجه این است که «امیرحسین صدیق» نیز در عکس‌ها در کنار بازیگران و هنرمندان حاضر در برزیل دیده می‌شود. این در حالی است که نام او در فهرست اولیه بازیگران اعزامی نبود. همچنین محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان پروژه‌ای که گفته می‌شود قرار است ساخته شود، گویا هنوز به برزیل سفر نکرده است

در این عکس‌ها، محسن تنابنده، محمدرضا شریفی‌نیا، محراب قاسم‌خانی، بابک اردلان، سام درخشانی، فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، امیرحسین صدیق، پژمان جمشیدی، رضا یزدانی، سیدجواد هاشمی، مسعود پاکدل، مهران غفوریان، سیاوش خیرابی، سیروس عبدلی، کامران تفتی، نرگس محمدی، حسام نواب‌صفوی و... دیده می‌شوند.

ضمن اینکه در هیچ یک از عکس‌ها به جز عکس دسته‌جمعی در فرودگاه، برخی چون حسام نواب‌صفوی در کنار هنرمندان دیده نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، این عکس‌ها را مسعود پاکدل و محراب قاسم‌خانی در شبکه اجتماعی منتشر کرده‌ و بعضی از مشاهده‌کنندگان نیز نظر خود را درباره آن‌ها و این سفر بیان کرده‌اند.

به عنوان مثال، «آسمانه» در زیر یکی از عکس‌ها از مسعود پاکدل پرسیده است که آیا هنرمندان با هزینه دولت به این سفر رفته‌اند یا با هزینه شخصی؟!

مشترک دیگری، کنایه‌ای به شلوارک‌پوش شدن هنرمندان در برزیل زده و دیگری پرسیده است که آیا این بازیگران قرار است در برزیل کار خاصی انجام دهند یا صرفا با به عنوان مهمان برای خوش‌گذرانی رفته‌اند. مشترک دیگری هم نوشته: «آخرشم ما نفهمیدیم شماها برای چی رفتید برزیل».

 22 عکس هنرمندانی که قبلا از آن‌ها به عنوان «حامی تیم ملی» یاد می‌شد را درادامه مطلب مشاهده کنید

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در شنبه 31 خرداد 1393 |

این چرخ به انگشت شما میگردد     خاک قدمت عرش خدا می گردد

والله قسم خانه کعبه هر روز     دور سر ایوان طلا می گردد

لعنت الله علی من عاداک یا علی...

(( اسدالله علی    ولی الله علی    یا حیدر یا حیدر ))

 

در معرکه وقتی که رجز خوان میشد    از گردش ذوالفقار طوفان میشد

جانم به علی که لشکری از دشمن      با دیدن هیبتش مسلمان میشد

لعنت الله علی من عاداک یا علی...

(( اسدالله علی    ولی الله علی    یا حیدر یا حیدر ))

 

 

نویسنده زریافتی در چهار شنبه 28 خرداد 1393 |

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در چهار شنبه 28 خرداد 1393 |

http://karballa.ir/dl2/0034054.JPG

اولین نیاز این است که مرکزیت و محوریتی برای فعالیت در عرصه‌ی اقتصاد مقاومتی داشته باشیم. فعالان این عرصه باید بتوانند اطلاعات و دستاوردهای خود را در جایی به اشتراک بگذارند. فرماندهی هوشمند و متمرکزی برای هدایت فعالیت‌های این حوزه و شناسایی و آموزش نیروهای مستعد و مناسب برای فعالیت علمی و عملیاتی در این عرصه لازم است.

افراد دغدغه‌مند و مراکز تحقیقاتی و اجرایی که به این موضوع ورود کرده‌اند، می‌باید در شبکه‌ای فعال و مؤثر، از فعالیت‌های مهم و مسائل جدید مطلع ‌شوند و سامانه‌ای پویا و هوشمند برای این مسأله وجود داشته باشد. مراکزی چون شورای عالی امنیت ملی که در این موضوع ورود خوبی داشته‌اند، بایستی با عنایت به مسائل فوق در کمک گرفتن از دیگر نیروها پویا و چابک باشند.
نیاز دوم آن است که فعالیت در عرصه‌ی اقتصاد مقاومتی نیاز به رصد و دیده‌بانی فضای اقتصادی داخلی و بین‌المللی و نیز گردآوری آمارهای دقیق و ‌روزآمد دارد. بدون این دو، فعالیت برای تحقق اقتصاد مقاومتی امکان ندارد. ضمناً برای این‌که به این دو برسیم، به شاخص‌های بومی نیاز داریم تا میزان مقاومت و آسیب‌پذیری اقتصادمان را بر اساس آنها شناسایی کنیم و بدانیم این اقتصاد ما تا چه اندازه می‌تواند در برابر فشارها مقاومت کند و این سد اقتصادی چه میزان فشار را می‌تواند تحمل کند؟ اقتصاد غربی برای خودش شاخص دارد و ما به شاخص‌های بومی متناسب با این مسائل بومی خودمان نیاز داریم؛ کاری که از جوانان ما به‌خوبی برمی‌آید.

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در چهار شنبه 28 خرداد 1393 |

نرم افزار تقویم شمیم یار به عنوان اولین تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با محتوایی جامع و مفید طراحی و چند سالي است که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در چهار شنبه 28 خرداد 1393 |

 

زمینه زنده زیبا و گرافیکی از ضریح امام حسین (علیه السلام) برای اندروید از جمله امکانات این پس زمینه میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

 

-انتخاب حالت سپیده دم،صبح،غروب،شب.

 

۲-انتخاب تصاویر دلخواه از گالری.

 

۳-تعیین ساعت طلوع آفتاب و غروب آفتاب.

 

۴-تعیین و نتظیم خودکار محل مورد نظر.

درادامه مطلب

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در چهار شنبه 28 خرداد 1393 |

 

1-فرمایش حضرت ولی عصر(عج) بسیار دعا کنید برای تعجیل فرج که فرج شما در آن است.


۲- این دعا سبب زیاد شدن نعمت هاست
۳-اظهار محبت قلبی است
۴- نشانه ی انتظار است
۵- زنده کردن امر ائمه اطهار(ع) است
۶- مایه ناراحتی شیطان لعین است

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، تلویزیون عراق تاکید کرد مرجع عاليقدر شيعيان عراق ، مردم و نيروهاي مسلح و امنيتي اين كشور را به دفاع از عراق و مقدسات و مقابله شجاعانه با تروريست ها فرا خواند.

" شيخ عبد المهدي كربلائي " نماينده آيت الله سيستاني مرجع عاليقدر شيعيان عراق در خطبه هاي نماز جمعه امروز در مرقد مطهر امام حسين در شهر كربلاي معلا گفت هر كسي كه مي تواند سلاح به دست گیرد و توان مقابله با ترویست ها را دارد، براي مقابله با تروريست ها داوطلب شود ، زيرا دفاع از عراق وظيفه ملي است.

وي با اشاره به اینکه ، مرجعيت شيعه از تلاش هاي نيروهاي مسلح عراق در مقابله با گروه هاي تروريستي حمايت مي كند، افزود : ایشان اين گروه ها را به شجاعت و صبر و پايداري دعوت می كند زيرا دفاع از عراق ، وظيفه ملي است و همه بايد براي دفاع از عراق وارد عمل شوند.

كربلائي با بيان اينكه عراق با اوضاع بسيار خطرناكي روبرو شده است ، افزود بايد هوشيار باشيم كه دفاع از عراق مسئوليت ملي و ديني خطيري است زيرا كشور و ملت عراق با چالش و خطري بزرگ روبرو شده اند و هدف حمله تروريست ها قرار گرفته اند و درنتيجه همه اقشار و طايفه هاي ملت عراق درمعرض اين حمله قرار دارند و همگي بايد باصبر و استقامت و شجاعانه سلاح در دست گيرند و با تروريست ها مقابله نمايند.

تروریست های داعش به همراهی بازماندگان حزب بعث و صدام حسین در کنار افرادی مانند عزت الدوری معاون صدام معدوم ، در هفته های اخیر حملات وسیعی در شهرهای مختلف عراق بخصوص تکریت ، سامرا و موصل انجام داده اند.

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1602444#sthash.GSIySf1U.dpuf
موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در جمعه 23 خرداد 1393 |

sms veladate emam zaman اس ام اس و پیامک ویژه نیمه شعبان

پیک صبا دارد به لب از شوق دیدار این سخن

بادا مبارک مقدمت یا سیدی! یابن الحسن

میلاد امام زمان علیه السلام مبارک باد

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در جمعه 23 خرداد 1393 |

آيا آماده ايم

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در چهار شنبه 21 خرداد 1393 |

بخشنده بودن بیشتر از آنکه توانایی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد.... 

 

 
موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در سه شنبه 20 خرداد 1393 |

دروغ چرا؟ بعضی ها جوان که بودند یواشکی یک کارهایی می کردند!

یواشکی ساکشان را می بستند و بدون این که پدر و مادر بفهمند با خودشان بیرون می بردند و به بهانهٔ مدرسه، جیم می زدند و می رفتند جبهه.
قبلش یواشکی دست برده بودند توی شناسنامه و سن شان را تغییر داده بودند.
بعضی ها یواشکی دار و ندارشان را می دادند به فقرا یا کمک می کردند به جبهه.
شب ها یواشکی از چادر یا اتاق یا سنگر می زدند بیرون و نماز شب می خواندند.
یواشکی های شان هم عالمی داشت.
*
شهدا! شماکه صدایتان به خدا میرسد! به او بگویید خلوت های ما را نگاه نکند...
"خیلی یواشکی هایمان عوض شده است"
موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در سه شنبه 20 خرداد 1393 |

103

از نسل حیدری و دلاورتر از تو نیست
یعنی پس از علی علی اکبرتر از تو نیست
منطق قبول داشت که با خلق و خوی تو
شخصی میان خلق پیمبرتر از تو نیست
میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام مبارک باد

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در دو شنبه 19 خرداد 1393 |

 

ميلاد حضرت علي اکبر عليه السلام تهنيت باد

ســـلام و درود بي پايان بر صورت و سيرت پيامبر گونه اش باد.

 

اس ام اس روزجوان و ولادت حضرت علي اکبر(ع)

 

11شعبان سالروز تولد حضرت علي اکبر شبيه ترين انسان ها به پيامبـر خير و برکت بر شما تبريک و تهنيت باد

 

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در دو شنبه 19 خرداد 1393 |

http://www.iransit.com/wp-content/uploads/2013/06/emam-www.iransit.com_09.jpg

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در چهار شنبه 14 خرداد 1393 |
 
مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی 2014 برزیل دیشب در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد؛ ساعاتی قبل کاروان تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز و ساعت 5 عازم برزیل و جام جهانی 2014 شد.
 
چندین نفر از علاقمندان تیم ملی مقابل در سالن سی آی پی فرودگاه تجمع کردند و بازیکنان در میان استقبال آنها وارد سالن شدند. هنگامی که تیم ملی از طبقه فوقانی سالن به طبقه پایین آمد و قصد عبور از گیت را داشت، تعدادی از هواداران با کارلوس کی‌روش خداحافظ می کردند و کی‌روش هم با برخی از آنها دست داد.
 
فرهنگ.غیرت
 
موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در سه شنبه 13 خرداد 1393 |

حضرت علی بن الحسین علیه السلام نسبت به خانمی به نام «حبابه والبیه» دو کرامت عجیب:

1- « حبابه والبیه » می گوید: به حضرت علی بن الحسین (علیه السلام) وارد شدم و در صورتم ( برص؛ پیسی ) عارض شده بود، حضرت دستش را بر آن گذاشت و به طور کلی از بین رفت. سپس فرمود: ای حبابه در پیروان ابراهیم غیر از ما و شیعیان ما از این مرض بهبودی نمی یابند.

2- امام باقر علیه السلام فرمودند: حضرت علی بن الحسین (علیه السلام) برای « حبابه والبیه » دعا کردند و در پرتو دعای حضرت خداوند جوانی او را به او برگرداند و با انگشتان به او اشاره نمودند و در همان لحظه حائض گردید. و در آن موقع او یکصد و سیزده سال از عمرش می گذشت.

 

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در سه شنبه 13 خرداد 1393 |

افسران - ميلاد امام سجاد (عليه السلام)

کرامات امام سجّاد (ع) / کرامت اول»

امام باقر (ع) فرمود: روزى عبد الملک بن مروان در خانه خدا طواف مىکرد و پدرم در پیشاپیش او طواف خود را انجام مىداد و به او توجهى نداشت. و عبد الملک هم او را نمىشناخت.

عبد الملک گفت: این شخص کیست که در مقابل ما طواف مىکند و به ما توجهى نمىکند؟

گفتند: این شخص؛ على بن حسین است. پس به جایگاه خود رفته و نشست و گفت: او را نزد من آورید. حضرت را آوردند. عبد الملک گفت: اى على بن حسین!

من که قاتل پدرت نیستم چرا نزد من نمىآیى؟

امام فرمود: قاتل پدرم دنیا را از پدرم گرفت ولى پدرم آخرت او را خراب کرد. اگر تو نیز دوست دارى چنین شوى پس باش.

عبد الملک گفت: هرگز، ولى نزد ما آى تا از دنیاى ما بهره برى!

حضرت نشست و رداى خود را گشود و دعا کرد: "خدایا! حرمتى را که دوستانت نزد تو دارند آن را نشان بده" در این هنگام، رداى حضرت پر از مرواریدهاى درخشان شد که شعاع نورشان، دیدگان را خیره مىکرد.

حضرت خطاب به عبد الملک فرمود: کسى که چنین حرمتى نزد خدا دارد چه نیازى به دنیاى تو دارد؟! سپس فرمود: خدایا! اینها را بگیر که من احتیاجى به آنها ندارم.

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در سه شنبه 13 خرداد 1393 |

 

این وبسایت باافتخاردوساله شد

http://atasheentezar.persiangig.com/%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7/new_folder/%D8%AC%D8%AF%D8%A7%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7.gif

 

موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در پنج شنبه 1 خرداد 1393 |

سه راه شهادت...

وقتی اونجا رفتم سردار بهم گفت که به این می گن سه راه مرگ یا سه راه شهادت…

گفتم:سه راه شهادت یا سه راه مرگ..؟
گفت:مرگ و شهادت.!!
گفتم:یعنی چی..؟

گفت:مرگ برای دشمنت،شهادت برای بچه های زهرا
موضوعات مرتبط :
نویسنده زریافتی در پنج شنبه 1 خرداد 1393 |
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد...
طراحی و بهینه سازی قالب : ثامن تم ( علیرضا حقیقت )